
Jak pozycjonować stronę restauracji aby czerpać z tych działań korzyści? Poznaj najważniejsze zasady pozycjonowania stron w 2022 roku. Jeśli jesteś właścicielem restauracji i chciałbyś znaleźć się wysoko w wyszukiwarce Google, to ten artykuł jest dla Ciebie. Działania SEO możesz również zlecić firmie pozycjonującej np. Media Click z Wrocławia.
Wartościowe teksty i artykuły
To zdecydowanie najważniejsza część pozycjonowania. O wartościowych treściach od początku wspominają założyciele Google. Wyszukiwarka docenia teksty, które są przydatne dla odbiorców i kompletne. Dlatego Twoim pierwszym celem powinno być tworzenie takich artykułów, np. na blogu. Dzięki temu budujesz autorytet i zwiększasz swoje szanse na sprzedaż produktów.
Zanim jednak stworzysz taki tekst, sprawdź, w jaki sposób do jego tworzenia podchodzą konkurenci. W swoim artykule poruszaj podobne wątki, ale rozwijaj jej. Dopasuj się również długością treści. I pamiętaj, aby odpowiednio dobrać słowa kluczowe i rozmieścić je równo w całym tekście. Przydatne staną się również obrazki oraz linkowanie - zewnętrzne oraz wewnętrzne.
Linkowanie z zewnętrznych serwisów
Specjaliści twierdzą, że obok angażujących tekstów, to drugi najważniejszy element SEO. Pozycjonowanie stron powinno więc skupiać się na wyszukiwaniu i pozyskiwaniu dobrej jakości odnośników z serwisów powiązanych tematycznie z Twoją stroną z dużą ilością odwiedzin.
Takie linki możesz zdobywać na kilka sposobów. Jednym z nich jest opłata za zamieszczanie artykułów na zewnętrznych portalach wraz z odnośnikami do swojej witryny. Cena takiej publikacji zależna jest od popularności danej witryny. Za publikację w największych serwisach zapłacimy nawet kilka tysięcy złotych, ale w tym mniejszych ceny są już bardziej przystępne.
Najczęściej linki pozyskiwane są w sposób płatny. Jednak wysokiej jakości, ciekawe treści mogą obronić się same. I istnieje kilka przypadków firm, które właśnie w taki sposób zdobywały wysokiej pozycje w Google. Dobrymi artykułami ludzie dzielą się sami na forach branżowych czy w mediach społecznościowych.
Dobrze dobrane słowa kluczowe
Stron internetowych w sieci jest coraz więcej. Coraz trudniej więc wybić się na wartościowe słowa kluczowe, również te z długiego ogona. Kluczem jest więc wyszukiwanie takich fraz, które jednocześnie dają nam szansę wysokiego ruchu i nie mają wysokiej konkurencji. Do ich znalezienia przydadzą nam się profesjonalne narzędzia. Przydatne staną się również statystyki witryny, dostępne w Google Search Console. Tylko dobrze dobrane słowa kluczowe i ich odpowiednie rozmieszczenie w tekstach są gwarancją sukcesu w pozycjonowaniu.
53-238 Wrocław